Vision Group jest firmą public relations i public affairs, oferującą kompleksowe usługi doradztwa i realizacji działań public & governmental affairs.
Przygotowujemy i realizujemy kompleksowe programy komunikacji marketingowej i relacji z mediami. Zajmujemy się także organizacją wydarzeń specjalnych, w tym konferencji i kongresów międzynarodowych.
Specjalizacje:
Vision Group jest członkiem międzynarodowej sieci Dentons Global Advisors Network, którą tworzy kilkadziesiąt wiodących agencji public affairs z ponad 155 krajów. Sieć jest inicjatywą utworzoną przez DENTONS – największą kancelarię prawniczą na świecie.
Vision Group należy do Związku Firm Public Relations, zrzeszającego profesjonalne firmy PR w Polsce, a także jest członkiem Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, organizacji gospodarczej, reprezentującej interesy sektora MSP w Polsce i Unii Europejskiej.
Vision Group – jako jedyna firma w branży public relations – została wyróżniona prestiżowym Godłem TERAZ POLSKA. Firma otrzymała ten wyjątkowy znak jakości za konsekwentne dążenie do rozwijania oraz profesjonalizacji sektora usług public affairs na polskim rynku.
Na początku 2017 roku Vision Group znalazła się w prestiżowym rankingu Gazele Biznesu – skupiającym najdynamiczniej rozwijające się firmy w Polsce z sektora MSP.
Vision Group jest sześciokrotnym laureatem konkursu MAGELLAN AWARDS, organizowanym przez League of American Communications Professionals (LACP).
Firma została wyróżniona m.in.: najwyższym laurem Platinum Award Overall oraz Gold Award, a także w kategoriach Most Creative oraz Best Return-on-Investment.
Vision Group jest trzykrotnym finalistą w międzynarodowym konkursie SABRE AWARDS (w latach 2012, 2018 i 2020), w którym otrzymała nominacje do Gold Award w kategorii Consumer Healthcare.
Prestiżowy konkurs SABRE AWARDS wyróżniają kampanie public relations, które wykazują najwyższy poziom planowania strategicznego, kreatywności i wyników biznesowych na świecie.
Vision Group zostało wyróżnione trzema nominacjami w polskim konkursie najlepszych kampanii PR – Złote Spinacze 2012, organizowanym cyklicznie przez Związek Firm Public Relations. Jury doceniło kampanie „Fit for Work” oraz „Na zdrowie, posłowie!”, zrealizowane przez Vision Group w 2011 roku.
Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu public relations i public affairs, marketingu politycznego i kreowania wizerunku medialnego. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla firm z sektora farmaceutycznego i finansowego, a także w doradztwie dla sektora publicznego. Koordynowała i realizowała krajowe i międzynarodowe kampanie public relations i public affairs, które otrzymały liczne nominacje i nagrody (Magellan Awards, SABRE Awards, Złote Spinacze).
Posiada bogate, ponad 10-letnie doświadczenie w pracy dla firm z sektora farmaceutycznego w obszarze public relations oraz public affairs. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii komunikacyjnych, działaniach media relations, zarządzaniu kryzysowym oraz organizacji międzynarodowych konferencji i kongresów naukowych.