15 lat na rynku
ponad 150 klientów
ponad 400 zrealizowanych projektów
100 krajów zasięgu
jedyny laureat nagrody Teraz Polska w branży PR

Vision Group jest firmą public relations i public affairs, oferującą kompleksowe usługi doradztwa i realizacji działań public & governmental affairs.

Przygotowujemy i realizujemy kompleksowe programy komunikacji marketingowej i relacji z mediami. Zajmujemy się także organizacją wydarzeń specjalnych, w tym konferencji i kongresów międzynarodowych.

Specjalizacje:

  • public affairs
  • PR kryzysowy
  • rynki regulowane
  • Specjalizacje:
  • Public affairs
  • Rynki regulowane
  • PR antykryzysowy
  • Vision Group jest firmą public relations i public affairs, oferującą kompleksowe usługi doradztwa i realizacji działań public & governmental affairs.
    Przygotowujemy i realizujemy kompleksowe programy komunikacji marketingowej i komunikacji z mediami. Zajmujemy się także organizacją wydarzeń specjalnych, w tym konferencji i kongresów międzynarodowych.
  • zobacz więcej zamknij

Nagrody

Nasz zespół

Zdjęcie
Jarosław Nyk
CEO, Partner
Ekspert w dziedzinie komunikacji społecznej i public relations. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pracy na rynku mediów i PR oraz doradztwie dla firm z sektorów nowych technologii, farmaceutycznego, energetycznego i finansowego. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, zarządzaniu sytuacją kryzysową oraz public affairs. Wiceprzewodniczący Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w województwie mazowieckim.
Zdjęcie
Małgorzata Bogusz
Partner, Head of Public Affairs

Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu public relations i public affairs, marketingu politycznego i kreowania wizerunku medialnego. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dla firm z sektora farmaceutycznego i finansowego, a także w doradztwie dla sektora publicznego. Koordynowała i realizowała krajowe i międzynarodowe kampanie public relations i public affairs, które otrzymały liczne nominacje i nagrody (Magellan Awards, SABRE Awards, Złote Spinacze).

Zdjęcie
Natalia Miller
Managing Partner, Head of Corporate Affairs

Posiada bogate, ponad 10-letnie doświadczenie w pracy dla firm z sektora farmaceutycznego w obszarze public relations oraz public affairs. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii komunikacyjnych, działaniach media relations, zarządzaniu kryzysowym oraz organizacji międzynarodowych konferencji i kongresów naukowych.

Zdjęcie
Tomasz Kierkowicz
Senior Public Affairs Consultant
Absolwent politologii oraz public relations na Uniwersytecie Jagiellońskim i stypendysta stażu im. Roberta Schumana w Dyrekcji Generalnej ds. Komunikacji Parlamentu Europejskiego. Koordynował prace zespołu analityków oraz był redaktorem serwisu fact-checkingowego Demagog.org.pl. Poprzednio pracował w agencji PR&PA, w której odpowiadał za obszar public affairs.
Zdjęcie
Julia Poncyljusz
Public Affairs Consultant
Absolwentka Ośrodka Studiów Amerykańskich Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Leona Koźmińskiego ze specjalizacją zarządzania strategicznego. Podczas swojej dotychczasowej ścieżki edukacyjnej realizowała program stypendialny na Uniwersytecie Lizbońskim, w Szkole Bezpieczeństwa Narodowego Daniela Morgana w Waszyngtonie oraz na Uniwersytecie Europejskim w Lizbonie. Swoje doświadczenie zdobywała m.in. w Ambasadzie Polski w Waszyngtonie, agencjach public relations i public affairs oraz KPMG Polska w dziale doradztwa gospodarczego.
Zdjęcie
Robert Hyżorek
Public Affairs Consultant
Absolwent z wyróżnieniem Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego. Przez ostatnie lata zdobywał doświadczenie na korytarzach Parlamentu Europejskiego jako akredytowany asystent jednego z najbardziej wpływowych europosłów, zajmując się głównie prawnymi kwestiami Brexit-u oraz zagadnieniami konstytucyjnymi w Unii Europejskiej. Wcześniej pracował także m.in. w Biurze Prasowym Sądu Najwyższego oraz w kancelarii prawnej specjalizującej się w prawie handlowym.
Zdjęcie
Katarzyna Wolska
Public Relations Manager
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami w ochronie zdrowia. Pracowała jako koordynator „Forum Ochrony Zdrowia” przy największym wydarzeniu gospodarczym w Polsce – Forum Ekonomicznym w Krynicy-Zdroju (obecnie w Karpaczu). Specjalizuje się w realizacji wydarzeń zdrowotnych oraz działaniach komunikacyjnych w social media. Opracowuje i prowadzi debaty eksperckie o tematyce zdrowotnej.
Zdjęcie
Rafał Wąsik
Public Affairs Consultant
Absolwent politologii na Uniwersytecie Rzeszowskim, specjalizacja: polityka bezpieczeństwa. Ekspert w zakresie copywritingu i redakcji tekstów. Posiada bogate doświadczenie w marketingu, social media, a także w dziennikarstwie nowoczesnym. Finalista Mistrzostw Polski Debat Oksfordzkich. Redaktor fanpage'a o II wojnie światowej i historii współczesnej. Przez ostatnie kilka lat związany z branżą e-commerce.
Zdjęcie
Joanna Nalazek
Public Affairs Consultant
Od kilku lat związana z branżą farmaceutyczną i obszarem zdrowia. Pracowała m.in. dla jednej z wiodących innowacyjnych, globalnych firm biofarmaceutycznych, gdzie była odpowiedzialna za działania komunikacyjne w regionie Europy Centralnej i Południowej. Posiada doświadczenie z zakresu public relations, public affairs, komunikacji korporacyjnej, social media, CSR oraz employer brandingu. Specjalizuje się w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacyjnych, budowaniu partnerstw oraz zarządzaniu różnorodnością w biznesie.
Zdjęcie
Naira Harutyunyan
Public Affairs Consultant
Absolwentka Stosunków Międzynarodowych i Dyplomacji Uniwersytetu Państwowego w Erywaniu w Armenii oraz Stosunków Międzynarodowych i Organizacji Międzynarodowych Uniwersytetu Groningen w Holandii. Przez ponad pięć lat pracowała w Ambasadzie RP w Erywaniu jako Referent ds. politycznych w wydziale Polityczno-Ekonomicznym. Wcześniej pełniła funkcję Associate ds. migracji w projekcie reform UE/UNDP - EU Advisory Group.
Zdjęcie
Ilona Grzelak
Asystentka Zarządu
Posiada ponad 4 letnie doświadczenie jako office manager w branży kulturalno-eventowej, gdzie organizowała i koordynowała współpracę z klientami, tworzyła wyceny projektów i odpowiadała za ich realizację. W Vision Group odpowiada za organizację pracy Zarządu i wsparcie zespołów projektowych w bieżących zadaniach. Fizjoterapeutka z wykształcenia i zamiłowania.
Zdjęcie
Zdzisława Domańska-Klaus
Office Manager
Ekonomistka z bogatym, ponad 30-letnim doświadczeniem w administracji państwowej, specjalizująca się w tworzeniu procedur z zakresu budżetowania i monitoringu finansowego. Koordynator kluczowych projektów realizowanych w ramach wsparcia UE dla Polski i pożyczek Banku Światowego, współpracujący m.in. z MPiPS, Bankiem Światowym, NIK oraz podmiotami gospodarczymi działającymi na rynku polskim. Doradca, trener i konsultant wdrożeniowy ds. procesowego budowania systemów zarządzania jakością.