Projekty

Kampania public relations promująca w Polsce pisarkę NELE NEUHAUS – najpopularniejszą niemiecką autorkę kryminałów

Media Rodzina (2016)

Cel (cele) działań

Promocja autorki oraz premiery na rynku polskim książki „Nielubiana”.

Grupy docelowe

czytelnicy, media

Czas trwania

19-22.05.2016

Zakres prac

Agencja była odpowiedzialna za budowanie strategii i obsługę medialną wizyty Nele Neuhaus w Polsce.

 

Działania komunikacyjne obejmowały:

  • zaaranżowanie recenzji książek autorki w mediach tradycyjnych i na blogach zajmujących się tematyką literacką;
  • zaaranżowanie wywiadów prasowych, radiowych i telewizyjnych m.in. w programie „Świat się kręci” w TVP2, w Polskim Radio 24 oraz Radio dla Ciebie.
  • organizację spotkań z fanami, w tym spotkania „Królowe Kryminałów” prowadzonego wspólnie z Katarzyną Bondą, najpopularniejszą polską autorką kryminałów.
  • organizację śniadania prasowego;
  • organizację warsztatów „Od self-publishingu na listy bestsellerów” podczas Warszawskich Targów Książki 2016;
  • organizację sesji zdjęciowych Nele Neuhaus.

Efekty

  • W rezultacie działań medialnych agencji ukazało się w mediach ponad 50 publikacji o autorce i jej utworach literackich.
  • Książka „Nielubiana” została wybrana przez czytelników Warszawską Premierą Targową 2016.

Kampania public relations promująca w Polsce pisarkę NELE NEUHAUS – najpopularniejszą niemiecką autorkę kryminałów

Nelle_I_09
Nele_sesja_04
plakat bonda neuhaus
Zaproszenie