Projekty

Organizacja polskiej edycji międzynarodowego projektu zdrowotnego Fit For Work

The Work Foundation, CEESTAHC, Abbott Laboratories (2011)

Cel (cele) działań

Budowa świadomości wśród decydentów oraz polskiego społeczeństwa w zakresie wpływu chorób o podłożu mięśniowo-szkieletowym na stan obciążeń budżetu poszczególnych państw UE/CEE, w tym Polski

Grupy docelowe

przedstawiciele rządu RP, parlamentarzyści, przedstawiciele środowisk lekarski, naukowych, pracodawcy, media

Czas trwania

09-10.2011

Zakres prac

Vision Group była odpowiedzialna za opracowanie strategii public relations i public affairs, w tym wybór i pozyskanie ambasadorów oraz patronów projektu na szczeblu lokalnym oraz międzynarodowym.

Firma odpowiadała również za przygotowanie prezentacji wyników raportu MSDs dla Polski podczas XXI Forum Ekonomiczne w Krynicy Zdroju oraz w Parlamencie Europejskim: F4W Annual Summit.

Efekty

  • Pozyskanie jako ambasadora projektu Lecha Wałęsy, byłego Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej.
  • Pozyskanie patronatów ze strony Polskiej Prezydencji w Radzie Europejskiej, Ministerstwa Gospodarki, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), Newsweek Polska.
  • W mediach ukazało się ponad 30 publikacji dotyczących projektu.
  • Za realizację projektu Vision Group otrzymało Magellan Platinum Award Overall – nagrodę główną za najlepszą kampanię 2011 oraz Magellan Best Return-on-Investment 2011.
  • Projekt sklasyfikowany na 13. miejscu w rankingu 50 najlepszych kampanii komunikacyjnych na świecie w 2011 roku – TOP 50 Communication Campaigns 2011.